ری کی یک راه ساده برای بازگشت به تعادل، سلامت و پاکی جسم، ذهن و احساسات

ریکی: راهی ساده برای تعادل و سلامت جسم، ذهن و احساسات

این روزها متاسفانه خیلی‌ها به دنبال ریکی میان چون اون‌رو یک سیستم خیلی ساده برای رسیدن به اشراق یا رفع تمام مشکلاتشون و به دست آوردن سلامت و ثروت و همسر و … می‌بینند اون هم فقط و فقط با یه همسویی! انگار میخوایم با پرداخت یک وجه، تمام مسئولیت رو از سر خودمون باز کنیم.. البته بخش بزرگ تقصیر بر عهده فرهنگ ما و بخش دیگری صفحات و کانال‌هایی است که با تبلیغات گمراه‌کننده چنین دیدگاهی را گسترش می‌دهند و برخی هم متاسفانه برای هر موضوعی همسویی خاص خودش را با ترجمه از برخی همسویی‌سازها تبلیغ می‌کنند. بدیهی است که در ماجرای همسویی‌های به اصطلاح لایت ورک، هر خواننده طبیعتا خودش وظیفه دارد به جای اعتماد به تبلیغات، حداقل نام فرد خارجی سازنده همسویی را جستجو کند و مطمئن شود با یکی از کلاه‌بردارانی که ده‌ها همسویی ساخته روبرو نباشد اما صفحات و کانال‌ها هم در تبلیغ اشتباه حتی اگر ناآگاهانه و با قصد خیر هم وارد این بازی شده باشند، مسئولیت خود را به دوش می‌کشند.

لازمه بگم که اگرچه ریکی ساده‌ست، بدون اقدام نیست! ریکی با تعهد و جدیت شما در انجام تمرینات ۲۱ روزه است که به شما کمک میکنه. ریکی بودن یه روش زندگیه و همسویی پایان ریکی نیست بلکه تازه اولین قدم در شروع ریکی است.

تمام فوایدی که از ریکی شنیده‌اید به دست میاد اگه متعهد باشید به کار با انرژی بخصوص ریکی دادن به خودتون و مراقبه‌های ساده ریکی. یاد گرفتن از انرژی، نیاز به صرف وقت و انرژی داره پس نباید ریکی رو با قرص معجزه آسایی که فقط لازمه بخوریدش اشتباه بگیرید. ریکی به شما اجازه نمی ده از زندگی فرار کنید و از اون طرف همه ترسها و مشکلات شما رو هم یه دفعه‌ای از بین نمی‌بره. همسویی ریکی تا زمانی که شما مثل قبل می‌اندیشید و مثل قبل عمل می‌کنید کار و خونه و همسر مناسب براتون پیدا نمی‌کنه و هیچ تضمینی هم نیست که مریض نشین اگرچه، ریکی به شما برای تغییرات معجزه‌آسا در فکر، جسم و زندگی کمک می‌کنه.

احسان ریاضی اصفهانی